MrsScabtree
Trådstartare
Existerar det något sånt? Jag har lämnat jycken hos föräldrarna över helgen för att åka iväg en sväng och fira svärfars födelsedag. När jag ringer mamma imorse för att fråga hur det går säger hon mycket allvarligt och smått hysteriskt att hon tror att hunden är döv. Tilläggas bör att han inte var det minsta döv när jag lämnade honom hos föräldrarna igår (fredag) innan vi åkte. Jag påpekade att jag trodde att han var disträ bara och att jag tyckte det vore oerhört konstigt att hunden skulle blivit döv "bara sådär". Men nej, hon insisterar-han är döv. Imorgon ska jag hämta hem honom och jag har fortfarande lite svårt att tro att han skulle blivit döv på en sekund, men imorgon får vi se. Jag kanske ska skriva att han var oerhört olydig senaste promenaden jag gick med honom-dock betedde han sig då precis som han gör när det är löptikar i trakten, dvs sitter fullkomligt fast i marken och omvärlden existerar inte ungefär-när vi kom bort från den platsen han var som värst på var han som vanligt. Men enligt mamma och min syster är han döv sen jag lämnade huset ungefär.
Nu vill jag höra vad ni tror, jag har googlat och hittar ingen info om något sådant "fenomen".
Nu vill jag höra vad ni tror, jag har googlat och hittar ingen info om något sådant "fenomen".