martha

Trådstartare
nu helt plötsligt så fixar inte min dator att öppna PDF filer...den skiter helt sonika i att öppna dom...nån som vet varför ?? teorier...
 
Sv: please--

Ett riktigt läskigt virus, snart säger hela datorn *POFF*

:devil:
 
Sv: please--

martha skrev:
nu helt plötsligt så fixar inte min dator att öppna PDF filer...den skiter helt sonika i att öppna dom...nån som vet varför ?? teorier...
likadant efter du startat om datorn?
 
Sv: please--

ja...det har varit såhär en längre tid nu...den som "laddar upp" men sen händer inge mer...
 
Sv: please--

Har du kollat att Adobe Reader funkar, du kanske måste uppdatera?
Jag hade så på min förra jobbdator, det blev ngt trassel med Adobe Reader, men efter ominstallation funkade det.
 
Sv: please--

cewe skrev:
Har du kollat att Adobe Reader funkar, du kanske måste uppdatera?
Jag hade så på min förra jobbdator, det blev ngt trassel med Adobe Reader, men efter ominstallation funkade det.

Oki...jag kollade och jag hade inte den !!?? undrars vart den hade tagit vägen?? men jag håpller på o laddar ner nu så får vi de ....Tackar :bow:
 
Sv: please--

martha skrev:
Oki...jag kollade och jag hade inte den !!?? undrars vart den hade tagit vägen?? men jag håpller på o laddar ner nu så får vi de ....Tackar :bow:
ja då funkar det nog sen =) :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: kit
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 628
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 004
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp