Plattång att enkelt locka med?

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag behöver tips på plattänger som det går enkelt att locka håret med. Kanske med någon form av rundade sidor? Någon som har tips på en smidig modell?

Finns massor av keramiska plattänger som är rundade. Dessa blir varma runt om och är lätta att jobba med. Temperaturen är reglerbar.

Jag har nåt i stil med denna: https://prylsajten.se/18/produkt/hh-simonsen-plattang-go-mini-styler/

Har rakt hår och mina lockar blir såhär när jag stylar det:

randig4.jpg

(Jag lockar håret med plattången och borstar sen ut det så att det känns lite mer naturligt).

Finns massor av keramiska plattänger som är rundade. Dessa blir varma runt om och är lätta att jobba med. Temperaturen är reglerbar.

Jag har nåt i stil med denna: https://prylsajten.se/18/produkt/hh-simonsen-plattang-go-mini-styler/

Har rakt hår och mina lockar blir såhär när jag stylar det:

randig4.jpg

(Jag lockar håret med plattången och borstar sen ut det så att det känns lite mer naturligt).

Sådana där rundade har jag kikat på. Frågan är då om det är värt pengarna att köpa en ghd eller om kanske en Ga.Ma. funkar?
Vanliga plattänger kan jag inte locka mitt hår med. Jag har inte rätta knycken :cautious:

Sådana där rundade har jag kikat på. Frågan är då om det är värt pengarna att köpa en ghd eller om kanske en Ga.Ma. funkar?
Vanliga plattänger kan jag inte locka mitt hår med. Jag har inte rätta knycken :cautious:

Jag tror att min kostade runt 500 kr och det var måååååånga år sedan jag köpte den! Funkar utmärkt!

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
957
Senast: tara
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Emma-pemma
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: a1agnlju
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 761
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar