R

Reginn

rider man bara till spekerns kommando när man rider 2o2 eller mer inte om man rider själv??

Sv: plats

Det beror på vilken klass det gäller. I T2 rider man alltid på speakerns kommando, även om man är ensam, men i övriga klasser är det bara om man är flera på banan samtidigt som man rider på speakerns kommando.

Sv: plats

Rider du en klass där det är speakerns kommando och det är ex. strykningar och du blir själv i din startgrupp rider du iaf på speakerns kommando. Så har det varit på dom tävlingar jag har varit på.

Annars är det som du säger när man rider 2 eller flera på banan

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar