Plats för godis mm

taccotad

Trådstartare
Behöver ha typ en midjeväska eller liknanade att ha på träningarna. Inte för stor och inte för liten, det ska få plats godis och bajspåsar.
En enkel och billig sak är jag ute efter. Har ni några tips??

Sv: Plats för godis mm

Jag gick in i en väskaffär och fick tag på en lagom stor midjeväska med ett fack för bajspåsar och sen ett större fack för godis. Den kostade 50:- och är helsvart.

Sv: Plats för godis mm

okej, det låter ju bra!:D

Fast nu är det så att jag vääääldigt sällan är i nån stad där det finns väskaffär. Alltså är internet bra att ha, ska försöka kolla runt på olika hemsidor och se om man kan beställa nån stans.

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 721
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 710
Senast: Tantan
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 014

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka