Plastträns med achennosrem

Listan

Trådstartare
Finns det? jag hittar bara med engelsk nosrem när jag är ute och letar eller hannoveransk.

In med bilder på era plastträns med achennosrem

Sv: Plastträns med achennosrem

En f.d. stallkompis (som flyttade idag) har ett vitt galoppträns med achennosgrimma. Jag lyckas inte hitta någon ÅF (har inte stenkoll på galopp-sidan, sas), men det verkar ju finnas iaf.

Skicka efter direkt från Australien, det gjorde jag, träns med achen, köpte till pullarnosgrimma och kineton-nosgrimma. Fick det 10 dar efter beställning.
googla Valley County saddlery

Kolla engelska sidor också, tror att nosremmen är den som kallas "flash noseband" men är inte säker :cautious:

Hittade! Marylot säljer nosrem + fäste till denna. Man verkar dock få köpa nosrem och träns separat.

Marylot har så man kan välja till achennosgrimma när de syr upp ett träns till en. Man kan säkert beställa bara achennosgrimma om man vill det. Jag har själv ett träns med achennosgrimma som jag beställde därifrån och är helnöjd.

Liknande trådar

Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 652
Senast: Sel
·
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: hastflicka
·
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
220
Senast: WildHorse
·
Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
424
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama