Plastrongnål

B

Beauty_Boss

Jag har precis köpt en ny plastrongnål, eller, det är en brosh som jag köpt på en "vanlig" affär.
Broshen är ganska stor, men skitsnygg! Dock kom min mamma på en sak när jag visade den för henne, får man tävla dressyr med en sån stor nål? Finns det några speciella regler ang det?

Tacksma för snabbt svar då det är tävling i morgon och jag vill helst inte bli utesluten!:angel:

Sv: Plastrongnål

Lita inte på mig men jag har aldrig hört några speciella regler om broscher... Så den borde du nog kunna ha...!

Sv: Plastrongnål

På ponny SM för nåt år sedan hade alla väldigt stora plastrong nålar, bgt större än fem kronor var det många som hade och ngn ännu större. Kan inte tänka mig att det skulla vara några bestämmelser om det...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 533
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 802
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 676
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka