Plastfickepass??

L

Lukin

Förtsa tävlingen närmar sig med stormsteg och jag börjar oroa mig för alla små detaljer, så självklart slog det mig att min hästs pass inte ser ut som alla andras!
Han har ett sånt där gammalt "plastfickepass" om ni förstår hur jag menar, och min fråga är givetvis: dom gäller väl fortfarande?
(Skickade in det för ägarbyte när jag köpte honom förra året, och det var ju inga problem då)

/Lukin

Sv: Plastfickepass??

Det gäller som vilket pass som helst.
Fick ett sådant till min pålle när jag köpte honom.
Däremot bytte jag ut det mot ett vanligt blått i samband med ägarbytet. Fick betala en slant för det.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 667
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 999
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv

Hästrelaterat