Plåster Spray?

Sv: Plåster Spray?

Ett billigt alternativ är kompress och silvertejp. Sitter inte för evigt om om pålle bara skulle vara ute ett par timmar i stöten så funkar det också

Sv: Plåster Spray?

*kl*

Snögg är suveränt!! (sån snögg som gylle menar). Sitter som berget på de mest knepiga ställen!

Mitt sto lyckades med att få en avsprängningsfraktur för 2 år sedan, med sårskada som gick rätt in till benet och krossskador runtomkring:crazy:. Tack vare detta snögg kunde hon vara ute i sjukhage och slippa boxvila!
(Ja, hon är urfallen på bilden, hon rasade efter att ha stått i lina på Ultuna några dagar, samt åt dåligt där. Svårfött fullblod, rasar i raketfart, så inga kommentarer om hennes tunnhet tack, hon åt upp sig när hon fick komma hem:)!) Vill bara visa "snögget" - guds gåva till hästar med sårskador:love: Köpte mitt av distriktarna.

33153746.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: Hjälp! Hästen är full av flugor som slaskar på småsår och suger blod! Har ni nåt bra tips på...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Elo
·
Hästvård Jag har suttit och läst alla trådar om stallapotek och är nu mycket förvirrad. Kan inte alls mkt om det, och vet inte vad jag ska...
2
Svar
33
· Visningar
4 317
C
Hästvård Är det någon som har provat det på hästarnas sår? Hörde en som använde det över såren nu i värmen så att inte flugor & liknande kunde...
2
Svar
25
· Visningar
6 880
Senast: BIMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka