Plankstek / för liten ugn

cinderella

Trådstartare
Hjälp mig!!! Jag ska göra plankstek imorgon tänkte jag. Vi är sju personer... Problemet är att jag bara får in sex plankor i ugnen på en o samma gång:-( Någon som har nåt jättebra knep eller tips hur jag kan göra för att få ut allt samtidigt utan att någon har totalt kallnat... Tänkte förbereda allt på dagen så jag bara behöver ha in dem i ugnen när gästerna väl kommer, eftersom tiden är lite flytande. så de kommer alltså vara kalla o ska värmas.. Räcker i så fall 12 minuter som det står att de ska vara inne???

Om ingen kommer på nåt så tar jag tacksamt emot nåt annat jag kan göra med oxfilén:)

Sv: Plankstek / för liten ugn

har du ingen gasbrännare? Då kan du hålla moset varmt, spritsa upp det medan du har tomaten i ugnen, sen bränna av mosen med den

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 902
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka