M

Midi

Jag såg en tråd för länge sen om pixbox , hittar den inte. Men varför kan man inte se bilderna i inlägget när man infogar en bild? Jag vte att svaret stod i den tråden men det hjälper ju inte mig nu när jag inte hittar den :D

Sv: Pixbox

Jaopp :) Jag minns något i en annan tråd att man skulle ta bort något i själva adressen?

Nej, det behöver du inte:)
På pixbox bredvid din bild så står det "länka till denna bild" till vänster om bilden.

Tryck där och ta koden;)

Om du söker på pixbox här i forummet får du 14 träffar, bl.a. den nålade tråden "FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc".

Har du verkligen kollat dessa innan du skapade denna?

Då borde du ha sett att sådana här frågor ska tas upp i den nålade tråden om de inte redan finns.

När jag sökte pixbox fick jag upp hur många trådar som helst som inte handlade om pixbox utan mest bildlänkar o sånt på alla möjliga forum. Jag läste en del i den nålade tråden också.

My bad annars...Du får la ta o stänga denna tråd isf. Sorry!

ta bort ?0 på slutet.. det ska sluta på .jpg
och det står i den nålade tråden..

varför begränsade du inte sökningen till det här forumet då?

Jonna skrev:
När jag sökte pixbox fick jag upp hur många trådar som helst som inte handlade om pixbox utan mest bildlänkar o sånt på alla möjliga forum. Jag läste en del i den nålade tråden också.

Och du fattade inte att det är meningen att den tråden ska behandla frågor som rör bilder på forumet :confused:

Alltså! Finns inte ens egen frågeställning, eller svaret på den, så fyller man på med sin fråga i den tråden istället för att skapa en ny tråd.

Det är därför den är nålad. :idea: För att just bildfrågor är dagligen återkommande och då är det bra att ha frågeställningen samlad.

OCH NEJ
Det är inte vi moderatorer som ska slå ihop trådar, det är ni användare som ska kolla om det finns existerande trådar innan ni startar nya :angel:

Jonna skrev:
My bad annars...Du får la ta o stänga denna tråd isf. Sorry!

Det kan ja la knappast, ja ä nada moderator här :rofl:

Jo jag fattade det...eller jag vet inte. När jag läste inlägg där var det mest "kan ngtn hjälpa mig att ljusa upp bilden" o sånt, så jag blev osäker.

/Jonna som ställt sig i skamvrån :angel:

Då läste du tråden Alla frågor om bildbehandlingshjälp ställs här och inte FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc

Alla frågor om bildbehandlingshjälp ställs här-tråden kom till när forumen översvärmades av trådar där folk ville ha hjälp med bildbehandling av sina bilder.

FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc-tråden är en instruktionstråd om hur man lägger in bilder på Bukefalos. Den rensas emellanåt så att ickerelevanta inlägg (typ tester) tas bort och tråden inte blir oöverskådlig.

Förstår du nu varför jag propagerar för att ni ska LÄSA trådarna, det räcker inte med att läsa första och sista inlägget.

För det mesta försöker jag faktiskt bara få er att tänka själva men många tycker att jag är elak. Det är jag inte, det hoppas jag du fattar ;)

Förstår du nu varför jag propagerar för att ni ska LÄSA trådarna, det räcker inte med att läsa första och sista inlägget.

För det mesta försöker jag faktiskt bara få er att tänka själva men många tycker att jag är elak. Det är jag inte, det hoppas jag du fattar ;)

Dumma dig! :devil:

:rofl: ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka