Jag har stängt av pipet, vilket var väldigt bra för förtroendet. Det är tillräckligt läskigt med blinkandet…Aha! Det gör inte min. Då blinkar den och piper som en nedräkning innan den börjar filma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har stängt av pipet, vilket var väldigt bra för förtroendet. Det är tillräckligt läskigt med blinkandet…Aha! Det gör inte min. Då blinkar den och piper som en nedräkning innan den börjar filma.
Jag har bara testat en gång. Den verkar fortsätta följa mig sålänge jag är den som är närmast kameran. Rider den andra innanför närmare kameran så byter den. Men då ser man det och kan enkelt rida förbi kameran igen så den fångar upp en igenHur funkar det om det är två ekipage som är samtidigt på banan?
Vanligt funkarBehöver man ha deras stativ eller går det bra med ett vanligt kamerastativ?
Vanligt funkar
Jag använder ett smidigt ihopfällbart från clas ohlsson.
Många verkar ha limmat ihop sina. Men säg till om du inte löser det, jag har en som bara ligger som jag kan sälja, men som jag bara inte har orkat lägga ut på annons.Eftersom man inte fick skriva ngn varning i FB-gruppen (där det är Pivo-folk som modererar) så vill jag verkligen varna för att vara oförsiktig med Pivon. Min Pivo Silver trillade ner från en stol ner på en mjuk matta och gick sönder, toppen sitter inte fast i botten längre. Jag har mailat med deras support men de går tydligen inte att skicka in för att få lagade, skrev till deras support om det, och frågade bara vad det skulle kosta mig. Det var tydligen omöjligt. Känns inte riktigt miljövänligt, att de inte ska gå att laga. Ska nog försöka med typ plastklister, men det känns ändå sopigt. Tyvärr.
Spännande! Jag kan kolla senare i veckan.Jag har sett på insta att en del filmar sina ritter med pivo och telefonen i stående läge, genom att välja ”body” ist för hästläget. Någon av er som testat och fått det att funka?
Jag testade när jag jobbade för hand, det gick INTE. Den tappade oss hela tiden.
Vet inte om den blev förvirrad när jag gick bredvid hästen dock? Får kanske prova vid ridning någon gång..