Pitbulls.....

Sv: Pitbulls.....

Jag har sett båda de där filmerna innan.
Och de gör mig lika ledsen varje gång :cry:

jag kan inte förstå hur människor kan vara så grymma mot oskyldiga djur !
jag säger fy fan !

Usch vad hemskt.....Men man fick en annan syn av pitt bullen när man såg det här.
Synd att människa ska förstöra en massa hundar bara innan någon gör något år det.

Konstigt att sån trevlig sällskapshund kan ha såna skador efter slagsmål de som bara är avlade nu förtiden som sällskap men bilderna var ju ändå ifärg.

sen är det ju rent larvigt o visa Pitbull terriern i bild som nån leksakshund med barn sånt kan man ju göra med vilken ras som helst.

PIRU skrev:
Konstigt att sån trevlig sällskapshund kan ha såna skador efter slagsmål de som bara är avlade nu förtiden som sällskap men bilderna var ju ändå ifärg.

Majoriteten av dom + blandisarna är det ja....
Men många försöker endå bibehålla dom egenskaper som skapade rasen. Det ÄR fortfarande värstvärldens mest använda kamphund.
Dock finns det många små gangsterwannabees som använder "sällskapsavlade" hundar och bakgårdsavlade blandraser till att höja sitt eget ego på detta sätt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 739
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej kompisar, det börjar äntligen bli dags för mig att planera flytt och resa hem till Sverige från Tyskland, för mig själv, häst och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 282
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 815
Senast: Ananas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar