Milosari

Trådstartare
kommer ni ihåg testet där man skulle peka ut en eller flera pitbulls ur en hög med staffliknande hundar? kommer någon ihåg adressen?

Ja, jag har också för mig att jag har sett ett annat där man skulle para ihop raser och bilder. Kan inte hitta den sidan, dock.

jag sökte på buke och hittade bilderna men användaren finns inte längre och länkarna fungerade inte. dock var adressen något i stil med starbulls.net/BEBBENMAPPEN..... bebben, du är nu officiellt misstänkt till att ha försnillat bilderna :mad:

:p

Jag? Jag har aldrig haft något test uppe? Däremot andra bilder, där jag visat olika typer av APBT's under någon diskussion för länge sen. Och om alla kunde se skillnad på en Amstaff och en APBT.. Men som sagt, inget test.

Det jag pratade om var dock ett annat amerikansk test, som var mycket svårare än det där. Dom hade i princip bara raser som var väldigt lika en APBT med där.

nej det var inte du som lagt in dom, det var den användare som kallade sig Anonym. och jag skojade också med dig. jag försökte klänka till tråden men det gick inte. men hon hade bara staffar och APBT med, inte många eller om ens någon klarade det. men jag minns också testet du pratar om, och jag har letat på amerikanska pb sidor utan att hitta det. men kanske söker jag på fel ord?

jag klarade 17! men vissa var svåra och en kuggis var pomeranian (dvärgspets), bolognese och någon annan lurvig hund som jag inte kunde lista ut vilken som var vilken. och bilden med bara ett hårigt huvud och en tunga? vad var det för någon?

Fråga inte mej, har försökt flera gånger men får bara 15 rätt.. Alldeles för mycket päls för min smak ;)

Jag fick 19 :idea:
Men jag vet inte vilken jag missade. Hittade inget "facit".

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
961
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar