Pistolhakar???

ghost

Trådstartare
Var hittar man pistolhakar passande till uppchecken??? Jag har ju mängder av gamla bakstycken som borde modifieras och den haken jag hade försvann ju i måndags. :cry:

Jag har snokat runt lite men de flesta jag hittat har runda ringar.

Travshopparna kanske har det, bara att jag inte kollat. Men just såna grejer borde ju gå att hitta någon annanstans tycker man ju.

(På vägen till och från jobbet till exempel) :D

Sv: Pistolhakar???

Jag tror att du hittar de av bäst kvalité och bäst anpassade för ändamålet i travshopparna! Det är mycket hakar av diverse slag ute på annan marknad som är bara skit tycker jag!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648
Kropp & Själ Först vill jag bara tacka för all hjälp jag fått från er underbara människor här på Bukefalos (Ni vet vilka ni är) på mitt förra inlägg...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 816
Kropp & Själ En del av er läste säkert min tråd för några veckor sedan om loppor. Det har tagit några vändor sedan dess, och jag börjar bli helt...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 502
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar