Baksmällan på 9:an just nu, började dock för nästan en timme sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stand by me har jag aldrig sett ska se om jag hittar den.
Live version av beaty and the best, vart hittar man den?
Har tyvärr sett resten. Älskade malificent, den är underbar.
Du menar den med hon som spelar Hermoiney Granger?Kom ut på DVD i juni. *Host* jag har alternativa metoder för att kolla på den. Vet inte om du kan köpa den via Netflix. Men annars kan man köpa dvd/blueray.
Du menar den med hon som spelar Hermoiney Granger?
Vad är detta? aldrig hört talas om.
Musikal, då får jag tyvärr skippa.En typ komedimusikal med Johnny Depp, utspelar sig i 50-talsmiljö.
En film från studio Ghibli, Totoro, Spirited Away, Det levande slottet... finns massor! Japansk anime, men kanske inte nåt du gillar?Ser på lite blandat. Mycke disney, fantasy, jane austin, är det sådant som jag kallar för pang pang filmer så ska det vara tjejer i huvudrollen
Tittar på en del. Kan rekommendera the world is still beatuiful.En film från studio Ghibli, Totoro, Spirited Away, Det levande slottet... finns massor! Japansk anime, men kanske inte nåt du gillar?
Den tittas på jämt när den går på tv och jag är hemma.Om det dåliga humöret har håller i sig till idag så kan jag rekommendera Stardust. Lite fantasy, lite äventyr, lite romantik, lite komedi, bra skådisar och lättsmält!
Musikal, då får jag tyvärr skippa.
Ah, okej. Kanske får prova. Hatar när dom gör musikalavsnitt i serier. Även om buffys numera är impräntat för livet.Cry Baby är visserligen typ musikal men inte en typisk musikal. Det är en skruvad komedi som är en parodi på filmer som Grease. Sjukt rolig och galen! En väldigt ung Johnny Depp i huvudrollen.
Ah, okej. Kanske får prova. Hatar när dom gör musikalavsnitt i serier. Även om buffys numera är impräntat för livet.