Pisshumör, filmförslag pls

Live version av beaty and the best, vart hittar man den?
Har tyvärr sett resten. Älskade malificent, den är underbar.

Kom ut på DVD i juni. *Host* jag har alternativa metoder för att kolla på den. Vet inte om du kan köpa den via Netflix. Men annars kan man köpa dvd/blueray.

Om det dåliga humöret har håller i sig till idag så kan jag rekommendera Stardust. Lite fantasy, lite äventyr, lite romantik, lite komedi, bra skådisar och lättsmält!
Den tittas på jämt när den går på tv och jag är hemma.
Bättre humör nu tack å lov. Hormoner....

Cry Baby är visserligen typ musikal men inte en typisk musikal. Det är en skruvad komedi som är en parodi på filmer som Grease. Sjukt rolig och galen! En väldigt ung Johnny Depp i huvudrollen.
Ah, okej. Kanske får prova. Hatar när dom gör musikalavsnitt i serier. Även om buffys numera är impräntat för livet.

Liknande trådar

Fritid Behöver nå filmförslag att titta på i samma stil som book club och first wifes club.
Svar
0
· Visningar
236
Samhälle Ja, varför har vi så svårt att faktiskt hantera att något inte är enbart bra, eller enbart dåligt? På vissa punkter har jag absolut...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: skiesabove
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 111
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?