MidnightSoul
Trådstartare
Är på skitpissigt humör, nån som har nå bra filmförslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Distration vore bra, tycker inte om att vara på pisshumör det är inge roligt.Undrar mest lite vad du vill få ut av filmen? avreagera/uppmuntra/distrahera etc...
Sant, behöver bara att den nya kommer ut...Jag blir ALLTID på bra humör av Dumma mej!
Vad är detta? aldrig hört talas om.Jag brukar se Cry-Baby...
Ser på lite blandat. Mycke disney, fantasy, jane austin, är det sådant som jag kallar för pang pang filmer så ska det vara tjejer i huvudrollenBeror på vad du gillar för filmer, aktion, drama, rom-com, sciffy.
Antar att du sett Pride and prejudice and zombies?Ser på lite blandat. Mycke disney, fantasy, jane austin, är det sådant som jag kallar för pang pang filmer så ska det vara tjejer i huvudrollen
Vad är rom-com?
Du menar sådant där man grinar avRomantisk komedi.
( )
Ja, fast lite besviken. Hade gärna sett lite fler awsome fightscenerAntar att du sett Pride and prejudice and zombies?
Njae, mer som.. "There's something about Mary" och "You've got mail" och ' Bridget Jones. "Du menar sådant där man grinar av
Ser på lite blandat. Mycke disney, fantasy, jane austin, är det sådant som jag kallar för pang pang filmer så ska det vara tjejer i huvudrollen
Vad är rom-com?
Live version av beaty and the best, vart hittar man den?Också kallat chickflick. Romantic comedy. Senaste Mad Max filmen kanske, dystopia men med kvinnlig huvudroll. Wonder Woman? Joss Whedon så kvalitet och stark kvinnlig huvudskådis. Malificent har några år på nacken men är bra tycker jag. Live versionen av Beauty and the Beast. Var tidigare inne på en klassisk sciffy period, Alien/Aliens är riktigt bra. Ripley forever
Visserligen en tv serie, men Once Upon A Time är dels Disney, två kvinnliga huvudroller, god och ond. Fantasy, Disney och starka kvinnor.
Stand by me har jag aldrig sett ska se om jag hittar den.Kanske någon ledig, avslappnad äventrsfilm? Gamla klassiker som Indiana Jones, Jurassic Park... eller varför inte fina stand By Me?
Do it! Det är, hands down, en av de bästa ungdomsdraman jag sett. Utan att vara tung.Stand by me har jag aldrig sett ska se om jag hittar den.