Pisshumör, filmförslag pls

Ser på lite blandat. Mycke disney, fantasy, jane austin, är det sådant som jag kallar för pang pang filmer så ska det vara tjejer i huvudrollen
Vad är rom-com?

Också kallat chickflick. Romantic comedy. Senaste Mad Max filmen kanske, dystopia men med kvinnlig huvudroll. Wonder Woman? Joss Whedon så kvalitet och stark kvinnlig huvudskådis. Malificent har några år på nacken men är bra tycker jag. Live versionen av Beauty and the Beast. Var tidigare inne på en klassisk sciffy period, Alien/Aliens är riktigt bra. Ripley forever :love:

Visserligen en tv serie, men Once Upon A Time är dels Disney, två kvinnliga huvudroller, god och ond. Fantasy, Disney och starka kvinnor.

Kanske någon ledig, avslappnad äventrsfilm? Gamla klassiker som Indiana Jones, Jurassic Park... eller varför inte fina stand By Me? <3

Också kallat chickflick. Romantic comedy. Senaste Mad Max filmen kanske, dystopia men med kvinnlig huvudroll. Wonder Woman? Joss Whedon så kvalitet och stark kvinnlig huvudskådis. Malificent har några år på nacken men är bra tycker jag. Live versionen av Beauty and the Beast. Var tidigare inne på en klassisk sciffy period, Alien/Aliens är riktigt bra. Ripley forever :love:

Visserligen en tv serie, men Once Upon A Time är dels Disney, två kvinnliga huvudroller, god och ond. Fantasy, Disney och starka kvinnor.
Live version av beaty and the best, vart hittar man den?
Har tyvärr sett resten. Älskade malificent, den är underbar.

Liknande trådar

Fritid Behöver nå filmförslag att titta på i samma stil som book club och first wifes club.
Svar
0
· Visningar
236
Samhälle Ja, varför har vi så svårt att faktiskt hantera att något inte är enbart bra, eller enbart dåligt? På vissa punkter har jag absolut...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: skiesabove
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 111
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden