Pinsamt, men ändå

MissFideli

Trådstartare
Om jag går in på Mina nätverksplatser så finns där massa olika... filer?
Men dom har konstiga namn !! 13 st finns det och dom jag undrar över heter

program på Bajs
d på Bajs
bajs på bajs
delade dokum på Bajs

Vad 17 är detta nu då? Och lova att inte skratta !!
:o :o :o :confused: :confused: :confused: :crazy: :crazy: :crazy:
 
Antingen så heter din dator Bajs eller så har du någon maskin i nätverket som heter det :rofl:

Det är därför man döper sin maskin till "datorjäveln" eller något liknande :D
 
Min förra dator hette mycket fulare ord än så :angel:

Men min nuvarande heter Börje :) Han heter så i tal också, jag pratar alltid om Börje om något är fel, har gått bra eller så :o
 
Det är dom andra datorerna som sitter "närmast" i nätverket dvs delar på internetuppkopplingen.
Jag har två ip nummer i min dator.
Den ena är till den lokala nätverket (inte det vi har hemma utan till dom som bor i närheten och har samma leverantör) och det andra är ut till nätet som jag får dela med flera andra människor.
Jag kan se deras mapp som dom delar med sig av (man kan ställa in vilka man vill dela) fast dom flesta har lösenord så jag kommer inte in i dom.
 

Liknande trådar

Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
12 829
Senast: Exile
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 308
Senast: Korven
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
398
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp