Man måste ta snabba beslut ibland, då var det det bästa min hjärna kom på, att spela cool, allt var som jag hade tänkt mig. Jag menar, jag hittade inget alternativ där och då Jag t.o.m. tog av mig hjälmen och slängde med håret
Mycket snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man måste ta snabba beslut ibland, då var det det bästa min hjärna kom på, att spela cool, allt var som jag hade tänkt mig. Jag menar, jag hittade inget alternativ där och då Jag t.o.m. tog av mig hjälmen och slängde med håret
Det blir bara bättre och bättre!Jag t.o.m. tog av mig hjälmen och slängde med håret
Har varit och handlat, kommer ut från affären och ser min bil lite längre bort på parkeringen. Klickar upp låset med fjärrkontrollen, slänger in kassarna på passagerarsidan och går runt och sätter mig på förarsidan. Men så konstigt!? Sätet känns felinställt... Och var kommer den där bilbarnstolen ifrån!? Och var är min hund!?
Någon annans bil.
Smög runt och plockade ut mina kassar och sprang bort till min egen bil (där Monster intresserat satt och tittade ut genom fönstret, förmodligen funderandes på vad matte höll på med), kände mig som en biltjuv...
Har varit och handlat, kommer ut från affären och ser min bil lite längre bort på parkeringen. Klickar upp låset med fjärrkontrollen, slänger in kassarna på passagerarsidan och går runt och sätter mig på förarsidan. Men så konstigt!? Sätet känns felinställt... Och var kommer den där bilbarnstolen ifrån!? Och var är min hund!?
Någon annans bil.
Smög runt och plockade ut mina kassar och sprang bort till min egen bil (där Monster intresserat satt och tittade ut genom fönstret, förmodligen funderandes på vad matte höll på med), kände mig som en biltjuv...
Du körde inte iväg i alla fall;
http://nwt.se/dalsland/2014/01/20/86
Typiskt bondhåla där alla känner alla och det fortfarande är normalt att lämna nycklarna i bilen
Vill bara påpeka att jag har en väldigt snygg chef, som jag tror är singelHar just informerat min chef om att jag köpt nya underkläder till midsommar det skulle självklart till en annan person. Tror jag sjukanmäler mig till nästa personalmöte
Det påminner mig om när min dåvarande chef (en relativt stel man, på ett stort och fyrkantigt företag) skulle avsluta ett samtal till en kollega (en betydligt yngre tjej), och sa "puss puss" innan han la på. Sekunden efter insåg han vad han gjort, ringde snabbt upp igen och fick lite fint förklara att han pratat med sin fru precis innan och att det var på ren vana det slank ur en sådan fras på slutet.Har just informerat min chef om att jag köpt nya underkläder till midsommar det skulle självklart till en annan person. Tror jag sjukanmäler mig till nästa personalmöte
tur man inte är ensam iafDet påminner mig om när min dåvarande chef (en relativt stel man, på ett stort och fyrkantigt företag) skulle avsluta ett samtal till en kollega (en betydligt yngre tjej), och sa "puss puss" innan han la på. Sekunden efter insåg han vad han gjort, ringde snabbt upp igen och fick lite fint förklara att han pratat med sin fru precis innan och att det var på ren vana det slank ur en sådan fras på slutet.
Haha. Jag var sekreterare åt chefsekonomen på en av våra storbanker en ång i världen. Var in i ett ärende och hon talar i telefon medan hon försöker tråckla av sig ena stöveln som sitter fast. Jag tar tag i klacken och drar av den samtidigt som hon avslutar samtalet och hon utbrister -tack, älsklingDet påminner mig om när min dåvarande chef (en relativt stel man, på ett stort och fyrkantigt företag) skulle avsluta ett samtal till en kollega (en betydligt yngre tjej), och sa "puss puss" innan han la på. Sekunden efter insåg han vad han gjort, ringde snabbt upp igen och fick lite fint förklara att han pratat med sin fru precis innan och att det var på ren vana det slank ur en sådan fras på slutet.
Jag tror att *fniss* vi har en vinnare här.Ovan kvinna i medelåldern springer på löpbandet på gymmet, blir varm och ska ta av sig tröjan.
Min nyss saligt insomnade hund hade lite hyss för sig som ung. När hon fick vara ensam hemma tycket hon om att sortera innehållet i papperskorgar. Så hade min son en flickvän hemma, som denna gång sov över.Hon har även kommit med mina allra finaste mens trosor när jag var nitton år och träffade en ny kille.