Haha här var ett par guldkorn att läsa
Så till mina egna pinsamheter...
Stod i gången och borstade hästens svans, hästen stod lös och dörren öppen - preciiiiis som vanligt. Just den här dagen tycker väl hästen att han ska gå ut och lufta sig lite så han knatar långsamt ut på gården och jag hänger och drar allt vad jag kan i svansen samtidigt som jag i princip skriker STANNA! Ett tiotal meter utanför stalldörren stannar han snällt och förstår inte alls varför jag är så hispig. Får snabbt tag i hans man och leder in honom i stallet och hoppas att ingen i boningshuset (där typ alla fönster vetter ut mot gårdsplanen och jag vet att frun är nyfiken) såg det där. Nu i efterhand kan jag skratta åt det själv, det måste sett sjukt roligt ut. Frun nämnde aldrig något om det men jag kan väl bjuda på den...
En annan gång skulle jag upp på honom barbacka mha en pall och trampar för långt ut så pallen och jag skramlar in under magen. Typ 20 meter bort står mamma och pratar med frun på gården och de ser givetvis allt. Fy vad pinsamt jag tyckte det var. Skrattar åt det idag
Jag och en kompis hade bråttom till en lektion när vi gick i högstadiet. Vi sprang alltså. Kommer från sidan mot en dörr, jag är först så jag drar upp dörren och springer in. Eller ja, jag ramlar in. På något sätt har min högerfot fastnat i dörren samtidigt som jag öppnar den så jag faller handlöst rakt in i korridoren och som tur är så ser bara min kompis det som kommer bakom mig. Lite längre fram satt några killar i nian (jag tror jag gick i sjuan) och fattar ingenting (som tur är!) när vi kommer runt hörnan, gapskrattandes.
Hade en crush på en kille i en parallellklass när jag gick i åttan och vid ett tillfälle så kom hela hans gäng runt hörnet. Precis då så puttar mina två bästisar mig hårt mot gänget så jag frontalkrockar rätt ordentligt med killens kompis. Jag ville bara sjunka genom jorden...
Ännu en högstadiehistoria; var på toaletten och hade fått för mig ett tag att jag inte skulle sitta på ringen så jag håller mig precis ovanför. Problemet var att jag var så nödig att strålen stod åt alla håll och
mina byxor blir nedkissade vid bakfickorna. Och alla som har varit jättenödiga och försökt stoppa strålen vet att det är nästan helt omöjligt så det kommer en del. Förfärad tar jag på mig byxorna (som är mörka så det syns inte jättemycket tack och lov) och försöker torka så gott jag kan men inser snabbt att det inte går. Det var dessutom lunchtid och toaletten låg givetvis precis vid matsalen. Jag skyndar mig utomhus och hoppar ner i snön och när jag kommer in igen ser jag till att det finns snö kvar på byxorna så ingen ska misstänka något. Herregud, det var pinsamt.
Och så en menshistoria... Jag har alltid haft kraftig blödning, ffa de två första dagarna. Hade gympa i skolan och så var det dusch efteråt. Jag använde inte tampong på den tiden så bindan var rätt full efter fysisk aktivitet plus att så fort jag tog av mig droppade det på golvet. Så jag skyndar mig in i duschen och håller ena handen där nere, duschar så fort jag kan och springer ut för att ta på en ny binda. Då hör jag en annan av tjejerna från duscharna skrika "VEM FAN HAR BLODAT NER GOLVET I DUSCHEN? SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!" och jag skämdes som fan
Vi kände knappt varandra i klassen heller eftersom vi kom från olika skolor efter sexan.