Pinne/mask i analen?

igbest

Trådstartare
Jag ska ringa veterinären i morgon om hon inte blivit bättre.

Min lilla hund har varit halvdålig i magen och spyr sen i onsdags, hon är pigg och dricker men idag så såg jag något skumt när hon försökte bajsa, det stack ut nånting ur analen, jag hann inte dit och kolla ordentligt och så for det in igen. Nu är frågan kan det vara mask eller är det något annat typ bit av pinne. Hon har bajsat inne i natt och då såg jag ingen mask i alla fall, fast jag tittade inte så noga. Kan det ändå vara mask?

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden kräktes i går em upp all sin mat (färskfoder) och därefter varit dålig i magen. Har kräkts vitt skum/genomskinligt slem i natt...
Svar
3
· Visningar
1 464
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: Tjholahopp
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 495
Senast: Ela
·
Hästvård Hej! Min medryttarhäst har varit sjuk i 5 dagar nu, och vi vet ej vad det kan vara. dag 1 skakade, var hängig och hade 1 grads feber...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 096
Senast: cf234k
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025