Pimpa din travare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Sv: Pimpa din travare

Du skulle varit med igår,det var så kul :rofl:.
Jag delade stall med en norsk,den där modellen av norsk bonde. Oftast har dom en mycket bra (och välskött häst) men sulkyn ( i bästa fall, vanligen är det en sulkett)är från 70-talet ,selunderlägget inte tvättat sen det köptes på 80-talet och grimman är lika gammal som hästen,minst. Han tittade ganska förundrat när jag packade upp mina tio filtar med mera. Han lyckades hålla tyst ända tills jag packade upp huvudlaget:
Har du diamanter på pannbandet?
sa han på norsk och en ytterst förvånat uttal :angel:.

Du skulle varit med igår,det var så kul :rofl:.
Jag delade stall med en norsk,den där modellen av norsk bonde. Oftast har dom en mycket bra (och välskött häst) men sulkyn ( i bästa fall, vanligen är det en sulkett)är från 70-talet ,selunderlägget inte tvättat sen det köptes på 80-talet och grimman är lika gammal som hästen,minst. Han tittade ganska förundrat när jag packade upp mina tio filtar med mera. Han lyckades hålla tyst ända tills jag packade upp huvudlaget:
Har du diamanter på pannbandet?
sa han på norsk och en ytterst förvånat uttal :angel:.

:rofl::rofl::rofl:
Haha! Jag riktigt ser det framför mig, hur vecken i pannan på gubbstackarn bara blir djupare och djupare. Tur att du inte plockade upp en "diamant-prydd" brösta också för då hade nog bonden legat på sjukan nu. :o
Hoppas du svarade att du hade direktimporterat pannbandet från shejkägaren till Burj Al Arab i Dubai. :devil:

"Äkta? Klart som fan att det är äkta! Precis som Whiskeyn jag brukar dricka!"

kl

Här på vår shop, går att beställa vilken färg man vill. Vad säjs om Rosa förbrösta med guldfärgat foder och namnet broderat i guld och svart..
Till detta går också att finna rosa syntetsele och rosa selunderlägg med svart kant. Allt går att få broderat med namn i valfri färg..
Det är dock lite brist på blingade grejer, som i inlägget innan, med swarowski stenar o dylikt, men är man bara lite händig, och har en tub superlim eller limpistol:D, så går det att fixa själv hemma..

picture.aspx

Treåringen med punk pannband

Jag har föresten "punkpimpat" vår ena häst. Han har så coolt huvud, så nu har vi köpt en ansiktshuva med nitar:D Så ser han ut som en "riktig" fransman.

Senast ändrad av en moderator:

Vad tycker ni om syntet tömmar? I olika färger? Vet inte vad jag tycker om det.. känns lite overkill

Synthetic_Driving_Reins.jpg

Vad tycker ni om syntet tömmar? I olika färger? Vet inte vad jag tycker om det.. känns lite overkill

Synthetic_Driving_Reins.jpg

Lite sisådär skulle nog inte vilja ha det men huvudlag i samma färg hade passat mig perfekt stall färgerna är gult och blått ;) men blått syns ju inte på TV eller ens om man står vid sidan av banan :(

Ugly *blääää*

Håller med dig vad gällande dom gula.. var de enda de fanns bild på.. fanns tydligt många fler färger..

MEN jag tycker nog att just tömmar ska vara svarta.. har till och med svårt för bruna..

Tror att man enligt gammal sed hade svarta tömmar till begravning, bruna/natur eller reptömmar annars.

Senast ändrad:

jag har ju vita tömmar :D

amishfolket i pa kunde man beställa skitfina saker ifrån... i bra nylonförstärkt plastöverdraget material. vilka färger man ville. :)

*kl*

ja baldersnes? vad r det hur fårman tag på den shopen? lltror kan också fixa guldfoder ville ha det på en förbyfel och det kunde dom fixa mycket snyggt... :D

Senast ändrad av en moderator:

Det skulle vara snyggt :) Har tänkt att ha vitt och svart sen när det bär ut på tävlingsbanorna med min tvååring.. Mörkbrun och vitt :love:

Ja.. jag är lite tråkig ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka