Pillar navelludd o svär i ena mungipan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här är ju ok... den är kompletterad två gånger och förhoppningsvis bara väntan kvar...

Bifogade filer

• whoop-whoop....webp
    whoop-whoop....webp
    77,9 KB · Visningar: 33

Och det här skickade vi in för drygt en vecka sen, hade teamsamtal igår och idag kom denna förfrågan om komplettering. Så jag får väl be överläkare Häggström skriva ett intyg till på "lätt svenska" för byråkrater.

komplettering FK.webp

Oj, sa ju till mig själv att inte stressa ihjäl mig genom att titta på FK och skatteverket varje dag. Men kollade in på skatteverket nyss och det står att mina ärenden är under behandling... Iofs, står det att 2013-2017 är avslutade och att det är 2012 som är under behandling. Men de kanske att det var jobbigt att det stod sex ärenden igång på samma person
1f603.png
:D

Så håll tummar o tår

I kväll har jag varit ute o roat mig igen... Jösses två utekvällar på fjorton dagar eller något, med kaffe o smörgås... Partylitemingel i kväll, ett paket teljus på entrébiljetten och vann en något med sense stickhållare modell solros och sense stickor med grandoft på en lott, samt vacker teljushållare med två leopardmönstrade glas på fiskdamm... Så nu doftar det granskog i sovrummet... något jag saknat sen mina ridturer med Fatima, nu kan jag ju dra ut lite i skogskanterna med permobilen i alla fall. Men ändå, lyx att ha grandoft här hemma med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024