Pilgrims Red

AlvaT

Trådstartare
Någon som vet något om Pilgrims Red? Avkommor?

Försöker desperat hitta info om en avkomma men det går inget vidare.

Pilgrims Red är fux (tror jag) och typ Tysk Ridponny eller något. Avkomman är ett sto, mörkbrunt och importerat från Tyskland.
 
I Tyskland har han 2 godkända söner, 17 stamboksförda döttrar, varav 2 med premie.
Hans vinstsumma är 903 euro..Tävlades fram till 2002 upp till Lätt klass dressyr. Varit i tysk ponnyavel 2000-2010.
Resultat 30-dagars test totalsumma 8.66 , (nr 2 av 26)
36 avkommor har tävlingslicens i Tyskland med en total vinstsumma på 9526 euro. Ingen avkomma har meriter i svår klass.
 

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 670
Senast: Freazer
·
Fritid Jag försöker besvara en fråga om skörden år 1823. Enligt frågeställningen kan snittvärdet ligga på mellan 1 och 5, och år 1823 blev...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 142
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp