B

Bamselina

Någon som vet hur det gått för Piia, har hon fått tillökning ännu? För det var väl nu det var dax?

Sv: Piia???

Såg henne i lördags och för att vara höggravid måste jag säga att hon hade extremt liten mage :eek: OK för att hon inte är någon storväxt kvinna, men ändå... Jag har en kompis som är ungefär som Piia i utseendet och hon var MYCKET större innan hon fick :p

Idag har det inte heller kommit ngt barn....

väntar med spänning... drömmer till och med om henne nu. :D

Fast jag förstår bebisen att den väntar. Piia har ju varit så nätt så hon har kört för fullt, inte tagit det lugnt alls. Typiskt henne. Träningar in i det sista. Bar bommar osv.

I onsdags när jag tränade för Fredde hade hon inte fått ngt, men då var hon 10 dagar sen. :mad:

Fast hon fyllde år i torsdags :idea:

Jag träna för Fredde i onsdags och då hade det inte iheller kommit någon liten bebis..

Jag träna för piia i onsdags o hon berätta att hon gjorde allt för att den lilla skulle krypa ut... haha:banana:
kram anne
:d

ska väl sättas igång om det inte har kommit till den 4 april:rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har ridits fälttävlan vid anrika Blenheim Palace i över 30 år. Nu har den brittiska arrangören fått förtroendet att arrangera ännu...
Svar
0
· Visningar
72
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka