Sv: Piia???

Men skillnaden är att fälttävlan är en betydligt mindre sport - i princip alla åker på samma tävlingar osv.
Alla känner alla sas.
Dessutom är ft-folk mkt trevligare än andra - så man lär känna fler när man är ute :bump:

Men skillnaden är att fälttävlan är en betydligt mindre sport - i princip alla åker på samma tävlingar osv.
Alla känner alla sas.
Dessutom är ft-folk mkt trevligare än andra - så man lär känna fler när man är ute :bump:

Jo, men om man rider ponny brukar man ju inte vara på samma tävlingar som Piia, eller? :eek:

Det är ju om man tränar för henne, eller känner henne privat.

Jo, men om man rider ponny brukar man ju inte vara på samma tävlingar som Piia, eller? :eek:

Det är ju om man tränar för henne, eller känner henne privat.

Fast nu rider jag knappast ponny längre.

och jag har känt Janne sedan någon gång runt -86 då Fredde och jag red ponny och det är ju en del år sedan :crazy:

Enligt ett inlägg på Waxholms Fältrittklubbs hemsida (i gästboken) så fick Piia och fredde en grabb idag.

Man får gratulera.

Helt rätt!

En liten pojke blev det för Pantsu/Jönsson igår :bump:

Japp, jag tränar för Fredde på onsdagar i Flyinge..
Fast jag rider i hästgruppen kl 18..

Fast nu rider jag knappast ponny längre.

och jag har känt Janne sedan någon gång runt -86 då Fredde och jag red ponny och det är ju en del år sedan :crazy:

Nej, men jag gör. Jag visst väl inte att du inte rider ponny :crazy: Det var därför jag undrade :idea: Ingen konstig fråga tycker jag! :D

Nej, men jag gör. Jag visst väl inte att du inte rider ponny :crazy: Det var därför jag undrade :idea: Ingen konstig fråga tycker jag! :D

Nej din fråga är inte konstig! :idea:
men internet är lite roligt ibland och för oss som vet att Olgaklara är en tant så blir det extra kul. :devil:

Nej din fråga är inte konstig! :idea:
men internet är lite roligt ibland och för oss som vet att Olgaklara är en tant så blir det extra kul. :devil:

Hahaha, okeej, jaha. nej, jag har inte avrit medlem så länge, så jag känner inte till alla :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har ridits fälttävlan vid anrika Blenheim Palace i över 30 år. Nu har den brittiska arrangören fått förtroendet att arrangera ännu...
Svar
0
· Visningar
72
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar