Pigg ponny.

på öland bor jag.

min är en newforest-valack. satan key heter han. startad LA hopp, LB dressyr, lätt fälttävlan.
IRL 152 cm, i hans papper står det 146 :eek:

också en klippa från marken. egentligen från marken också, då han aldrig blkir rädd eller bockar eller så. bara springer ;)

det bästa han vet är bananer, apelsindricka, och att rulla sig på ridbanan eller i ridhuset.

här är han: http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/pharadox2001/album?.dir=/24ea&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//f2.pg.photos.yahoo.com/ph//my_photos

Sara jag tror fortfarande som förut att det är sadeln som är problemet oh att ahan fått ont i ryggen av den, JAG tycker itne att dom ligger bra, dom glider runt och massa... :(
han sparkar ju så när du hoppar upp barbacka och sånt.
Haru pratat med ägaren till han om det? :(

Nej men du vet ju lika väl som mej att dom inte kommer göra något åt det ! :cry: jag tror oxå att det kna ha med sadeln att göra .. hur skulle han annars kunna ha ont i rygg och ben ? skulle väl va om det va nått fel inuti men ..aj ska ivarie fall prata med dom när jag åker dit nästa gång .. men jag komemr ju inte ha kvar honom ifall ja ska ha den där andra hästen ifall jag inte får ta hand om blomman gratis .. men jag viklll ju ändåså att han ska må bra ... :crazy:

aaa.. men men.. det är ju deras häst så vi har ju eg itne så mkt att säga till om tyvärr,.. ja menar vi kan ju inte gå å köpa en ny sadel å åka te veterinären lixom :crazy:.. det får ju dom fixa.

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
494
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 115
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 093
Senast: Freazer
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama