Pierre Robert-strumpbyxor

LadyCovergirl

Trådstartare
Är kvalitén okej i förhållande till priset? Hur är de i storlekarna?
Har fått rabattlapp gällande den sorten och jag skulle behöva några par nya strumpbyxor. Använder bara strumpbyxor vid festliga tillfällen så de behöver inte ha super-dunder-mega-kvalité men jag vill inte heller att de ska gå sönder p.g.a. mina långa naglar :angel:

Jag har deras strumpbyxor i ull och dom används varje dag, i skogen med hund, på stan och jag sover även i dom ibland :angel:
Vet inte vilka strumpbyxor du menar exakt men min håller väldigt fin kvalitet vid tanke på priset så jag antar att alla deras plagg gör det.
Har även ullkläder till dottern från samma märke och dom blev loppiga fort men annars superbra!

Jag har deras strumpbyxor i ull och dom används varje dag, i skogen med hund, på stan och jag sover även i dom ibland :angel:
Vet inte vilka strumpbyxor du menar exakt men min håller väldigt fin kvalitet vid tanke på priset så jag antar att alla deras plagg gör det.
Har även ullkläder till dottern från samma märke och dom blev loppiga fort men annars superbra!

Det låter lovande! Jag kommer absolut inte köpa något i ull men jag kan tänka mig att kvalitén borde vara likartad :)

Är kvalitén okej i förhållande till priset? Hur är de i storlekarna?
Har fått rabattlapp gällande den sorten och jag skulle behöva några par nya strumpbyxor. Använder bara strumpbyxor vid festliga tillfällen så de behöver inte ha super-dunder-mega-kvalité men jag vill inte heller att de ska gå sönder p.g.a. mina långa naglar :angel:

Tänker du på naglarna när du ska ta på dig strumpbyxorna? Det löses väldigt enkelt med ett par bomullshandskar på händerna.

Tänker du på naglarna när du ska ta på dig strumpbyxorna? Det löses väldigt enkelt med ett par bomullshandskar på händerna.

Bra idé för hemmaplans-påklädningen men jag tänker inte släpa med mig bomullshandskar för att använda efter toalettbesök ute på restaurang/krog/pub :)

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka