Photoshopproblem

M

millansnillan

När jag vill ha vit eller svart färg (med airbrush fungerar det, men så fort man vill fylla i något tex när man markerat in med Magic wand" och sedan fyller i fältet med "shift" "tabortknappen, backspace något") så blir det samma halvtaskiga grå/gula färg. Vad gör jag för fel?

Sv: Photoshopproblem

Förmodligen har du indexerad färg på, dvs då "målar" den bara färgerna som finns med i bilden eller som är indexerad. Gå in på Image (Bild)|Mode (Läge) och välj RGB istället.

Liknande trådar

Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
481
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 197
Senast: Puffindog
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 746
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar