Phonera = Telenor???

ameo

Trådstartare
Moderator
Ibland undrar man...

Jag har ett mobilabonnemang som makens företag står för, tidigare stod det på svärfars företag där maken också är/varit lite inblandad.

Idag blev jag uppringd från ett nummer som tillhör Telenor - hann inte svara första ggn så jag kollade upp det och sen ringde de igen.
Från Phonera...
På MITT mobilnummer och sökte maken...
Angående det fasta telefonabonnemanget tillhörande svärfars firma...
:eek:
Han kom på själv att han kanske skulle ringa till svärfar då :idea: (smart kille!) och frågade mig var han når honom? Pja, du får väl prova och se var han svarar... :meh:

Vad är det för fel på att ringa direkt på det fasta numret det handlar om? Då kanske man kan hamna rätt direkt.

Men framförallt undrar jag ju, som i rubriken - har Telenor och Phonera något samarbete? Nån som vet?
 
Sv: Phonera = Telenor???

tack för varning
Vi kommer dock inte göra några affärer med dem ändå, så det är lugnt.
Svärfars företag HADE sin fasta telefon hos dem tills den sades upp nyligen. Han håller på att avveckla firman successivt, då han redan egentligen är pensionär.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När jag flyttade för tre år sen råkade det slumpa sig så att samma stora mäklarfirma sålde både min lägenhet och den jag köpte. Nu...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 315
Senast: Görel
·
Skola & Jobb På jobbet har jag ett 010- IP-telefonnummer och ett 070-mobiltelefonnummer. 010-numret har jag vidarekopplat till mitt 070-nummer. Nu...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: escodobe
·
Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: WBanna
·
Äldre Visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken, men följande inlägg lär ju förklara situationen. För en vecka sedan blev jag...
Svar
10
· Visningar
2 441
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp