Pessoalounge

Penny_Lane

Trådstartare
Någon som vet vart man kan köpa en Pessoalounge/sele på internet. Är i starkt behov av en sådan..

Tack tack..

Sv: Pessoalounge

Kan ha ett starkt behov av en sådan :confused:
Jag har inte förstått vitsen med den... ett krångligt hjälpmedel är det i mina ögon.
Kan bero på att jag inte har fördjupat mig i dess funktion. Har aldrig behövt något liknande... :D

Lugn... jag leter ju!! :D
B*rjes har en sån här... men den är väl inte "äkta"

2413.jpg

Där hade vi tackar tackar... hade varit jul med en äkta.. men en budget variant får duga så länge... :D

de finns ju sånna grejer att köpa som linan går igenom...Jag ska göra en, men ska bara ha lite mått osv...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka