fettso
Trådstartare
Med risk för att bli påhoppad,så undrar jag....
Om ni tycker det är ok att ha sina Perserkatter ute??
Vi flyttade ut på landet för några månader sedan,vi hade då med oss Marly(Min okastrerade Perserkatt)och Ariel(Bondkatt/Norsk skogskatt),dom fick bli utekatter för båda hade tidigare många gånger smitit ut...
Jag borstar givetvis Marly varje kväll!!
Ariel blev ju sedan överkörd och avlivad,Marly sörjde(dom var ju uppväxta ihop)sin kompis och tydde sig oerhört mkt till oss han blev väldigt gnällig...
Jag hade länge velat ha en fin Perserhona,så det blev att vi köpte Sessan
Marly och Sessan triv jättebra tillsammans!!
Men nu har Marly velat börja gå ut igen,och det får han.
Sessan har inte velat gå ut,men jag tänker inte hindra henne när hon är större om hon vill!!
Här finns nästan inga andra katter i närheten,bara hundar.
Men Sessans förra ägare hotade med att hämta hem henne om jag släpper ut henneFör Perserkatter är inte gjorda för att vara uteMen jag sköter ju pälsen som sagt!!
Tycker ni man ska öronmärka??Eller bättre med halsband???
Om ni tycker det är ok att ha sina Perserkatter ute??
Vi flyttade ut på landet för några månader sedan,vi hade då med oss Marly(Min okastrerade Perserkatt)och Ariel(Bondkatt/Norsk skogskatt),dom fick bli utekatter för båda hade tidigare många gånger smitit ut...
Jag borstar givetvis Marly varje kväll!!
Ariel blev ju sedan överkörd och avlivad,Marly sörjde(dom var ju uppväxta ihop)sin kompis och tydde sig oerhört mkt till oss han blev väldigt gnällig...
Jag hade länge velat ha en fin Perserhona,så det blev att vi köpte Sessan
Marly och Sessan triv jättebra tillsammans!!
Men nu har Marly velat börja gå ut igen,och det får han.
Sessan har inte velat gå ut,men jag tänker inte hindra henne när hon är större om hon vill!!
Här finns nästan inga andra katter i närheten,bara hundar.
Men Sessans förra ägare hotade med att hämta hem henne om jag släpper ut henneFör Perserkatter är inte gjorda för att vara uteMen jag sköter ju pälsen som sagt!!
Tycker ni man ska öronmärka??Eller bättre med halsband???