Perfekt man

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare _tinna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 080
T

_tinna

Kan någon berätta för mig hur jag ska göra för att få till en perfekt man till min häst.

Sv: Perfekt man

Jag har ingen bild just nu, hon har relativt kort man. Problemet är att få till "kanten"

Antingen rycker du strå för strå eller så klipper du eller tar med mankniv.

Sen ruskar hästen på huvet så blir det ojämt ändå hihi :D

Ha ha, missförstod rubriken, trodde du ville ha en perfekt man/karl till dig själv.:rofl::rofl:

Ska fundera på det här med kontaktannons.........

Äh jag ska försöka vara lite TYDLIGARE

Jag har alltid klippt min hästs MAN men det är svårt att få det bra
en dum fråga kanske men är det bättre med trimkniv eller att rycka?
och hur gör jag för bästa resultat.

Jag har alltid kört med trimkniv, blir alltid ett bra resultat.:p Skär liksom av manen i lagom längd (gäller att hålla tungan rätt i mun, annars blir (häst)manen bara kortare och kortare.:p:angel:

Liknande trådar

Mat Vi äter alltid hemagjord Pizza på fredagar och har nu köpt en pizzaugn och vill göra den perfekta pizzan :) Nu vill jag ha era tips på...
2
Svar
38
· Visningar
1 542
Senast: hastflicka
·
Hemmet Har ni tips på bra lakan? Vill inte ha silkiga, mjuka och sladdriga lakan utan såna som är mer som gamla bomullslakan man kunde stärka...
2
Svar
23
· Visningar
1 094
Senast: Badger
·
Träning Hej Jag har ett problem med en häst som jag har börjat träna. När jag longerar honom så lyssnar han perfekt på mig i höger varv, han...
Svar
1
· Visningar
253
Senast: Edla
·
Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka