Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beror ju lite på ras, ålder med mera... Så här tycker jag ett shetlandssto ska se ut i hullet: http://www.hannasponnyer.com/gazetteutst4.JPG
Visserligen var hon digivande där men ändå i lagom hull.
Jag tycker att min åring har perfekt hull. Varken för tjock eller för smal och ser absolut inte kantig ut. Uppställd Fin!!
Hennes mamma har alltid haft svårt att sätta hull, men har i år blivit riktigt fin! Muskulärt skulle hon kunna ha mer, men eftersom hon mest promenadrids så kommer ju inte de musklerna och pga en skada kan hon heller inte tränas för mycket. Uppställd från tidigare i vår inte så bra vinkel, men betydligt rundare nu
Foder & Strö Har tillslut lyckats få tag i bra foderhalm till ponnyn för att förlänga tuggtiden. Det är inte det lättaste här uppe, halmen är dubbelt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.