Pensionat med ny katt??

fettso

Trådstartare
Vi ska åka till Polen från Torsdag till Söndag nu i veckan som kommer och vi har bokat plats för våra två små kissar från Onsdag kväll till Söndag kväll.

Men Nu så blev det så att jag köpte en ny kisemjaus igår kväll:angel: blir det för mkt för henne att åka på pensionat redan på Onsdag??Jag menar hon har ju inte funnit sig tillrätta i huset än..
Jag tänkte att hon kunde få vara kvar själv isåfall utan dom andra och att mina föräldrar/syskon tittar till henne.

Sv: Pensionat med ny katt??

Jag skulle inte låta en så nyss hemkommen katt bo på pensionat, men jag skulle heller inte lämna den ensam hemma med bara tidvis passning. Jag skulle nog välja att skjuta fram resan och vara hemma med nya katten första tiden i nya hemmet.

Sv: Pensionat med ny katt??

Jag skulle nog välja att skjuta fram resan och vara hemma med nya katten första tiden i nya hemmet.

jag haller med. om det av nagon anledning inte skulle vara mojligt, skulle jag nog be nagon som ar familj eller van att bo i mitt hus med kattungen tills jag kom tillbaka. da har den sallskap av en manniska iaf och far fortsatta gora sig hemma och utforska sitt nya hem!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 201
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 547
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej, I onsdags (idag söndag) opererades båda analsäckarna bort på min katt. Han har haft flera svåra fistulerande...
Svar
0
· Visningar
898
Senast: kma
·
Övr. Katt Min ena kisse gav sig i torsdags ut och jagade på grannkatten som tydligen hade smugit sig in på hans revir. Olyckligt nog satte dom...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama