G
Gisburne
Är så kluven! Har ju sagt att jag ska skaffa katt när jag köpt gård, vilket är på gång, och igår såg jag en annons i en ICA-affär om två vuxna katter som behöver ett nytt hem. De hette Pelle och Maja. Det gör/gjorde min mormor och morfar också! Och igår var det på dagen 6 månader sedan morfar dog... Och vi stannade till vid affären på väg hem ifrån gården jag har bjudit på, och som jag förhoppningsvis får skriva kontrakt på snart. Det var så många trådar som knöts ihop när jag såg annonsen, så det känns nästan som att det var meningen att jag skulle se den. Ingen hade tagit något telefonnummer heller, så de verkar ju finnas kvar...
Vad tycker ni, ska jag ringa? Ska jag ta dem på en gång (bor i lägenhet just nu) eller ska jag säga åt ägaren att jag tar dem så fort gården är i min ägo? (Bör inte ta mer än några veckor eller kanske en månad.)
Vad tycker ni, ska jag ringa? Ska jag ta dem på en gång (bor i lägenhet just nu) eller ska jag säga åt ägaren att jag tar dem så fort gården är i min ägo? (Bör inte ta mer än några veckor eller kanske en månad.)