Pelargoner!

evis

Trådstartare
Jag vill helst bara att ni lägger in bilder på era pelargoner i sin prakfullaste "skrud". Tänk bildtråd med massa pelargoner :love: Gillar att kolla på bilder, känna inspiration och längta mej till våren. Det spelar ingen roll hur "alldagliga" eller "speciella" de är, men skriv gärna vad de heter "egentligen", så en novis kan lära sej lite.

Sv: Pelargoner!

pelargoner :confused: undrar om det är dom jag tänker på. för då skulle jag nog kunna komma med en bild. ska googla :idea:

Sv: Pelargoner!

Varsågod - min Mårbackapelargon från i somras

Hemma144.jpg

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar