L
lolo19
Hejsan
Tänkte höra om er åsikt om fodret Pedigree Junior.
Har gett detta till min valp sedan vi fick hem honom, nu är han 14 v.
Han har fint "lagom" hull och väldigt blank och fin päls.
( kanske ska nämna att det är en blandis tax/hamiltonstövare som för tillfället väger ca 8,5 kg.)
Han äter maten bra, han får ofta den torr med A-fil som han älskar.
Det enda som jag funderat över när jag läst inlägg osv om olika foder är detta att min hund "gör ifrån sig" ganska mkt. Stora stora högar m ljus färg som luktar ganska illa. Han "gör ifrån sig" ca 2-3 ggr /dag.
Tror ni att detta är normalt eller bör jag byta foder? Brukar Pedigree Junior ge dessa effekter? I övrigt verkar han som sagt hur frisk som helst, har hur mkt energi som helst och är alltid glad och pigg.
Ngn som vet, ngn som kan ge råd?
Ska jag satsa på foderbyte lr låta honom äta pedigree junior?
Taxksam för alla svar
MVH
Tass
Tänkte höra om er åsikt om fodret Pedigree Junior.
Har gett detta till min valp sedan vi fick hem honom, nu är han 14 v.
Han har fint "lagom" hull och väldigt blank och fin päls.
( kanske ska nämna att det är en blandis tax/hamiltonstövare som för tillfället väger ca 8,5 kg.)
Han äter maten bra, han får ofta den torr med A-fil som han älskar.
Det enda som jag funderat över när jag läst inlägg osv om olika foder är detta att min hund "gör ifrån sig" ganska mkt. Stora stora högar m ljus färg som luktar ganska illa. Han "gör ifrån sig" ca 2-3 ggr /dag.
Tror ni att detta är normalt eller bör jag byta foder? Brukar Pedigree Junior ge dessa effekter? I övrigt verkar han som sagt hur frisk som helst, har hur mkt energi som helst och är alltid glad och pigg.
Ngn som vet, ngn som kan ge råd?
Ska jag satsa på foderbyte lr låta honom äta pedigree junior?
Taxksam för alla svar
MVH
Tass