JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Peders råd hjälpte Stephanie till segern
Moderator
Hästnyheter
Segern i världscupen gav Stephanie Holmén både en vinnarbil och en Longines-klocka, men själv värdesätter hon mest hedern och äran av...
Hästnyheter
Hoppryttaren Stephanie Holmén och hennes chef Peder Fredricson är bara några svenska toppryttare som är på plats i Göteborg. Båda är...
Hästnyheter
Stephanie Holmén med Flip's Little Sparrow slog till med en snabb nolla och bästa svenska placeringen i Leipzigs 1,50. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
För några dagar sedan slog Stephanie Holmén och Flip’s Little Sparrow till med dunder och brak då de vann världscuphoppningen i Zürich...
Guldfasanerna
Övr. Djur Underbart 😆 och snabbt jobbat👏, känns väldigt passande dagen till ära 🐣 Glad påsk 💛
Tilly_85
2 minuter sedan
Svar: 1 476
Visningar: 126 762
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Aldrig använt och jag vet inte om den fungerar på flermagade djur tyvärr.
Pilot
6 minuter sedan
Svar: 1 098
Visningar: 221 961
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Vad världen är liten! Och då kanske vår Semlans syster var med också på släptåg? 💛
Jag ser mkt fram emot kommande teamsmöte med B -...
SaraMara
11 minuter sedan
Svar: 752
Visningar: 53 063
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi kör helårsfläckar istället 😅
En vecka till återbesök och, magkänslan är inte bra.. 🥺
Alexandra_W
3 minuter sedan
Svar: 1 149
Visningar: 90 034
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag antar och anser att hästar, grisar, och andra sociala däggdjur är överlägsna oss i känslor/EQ.
Jag tycker att människor i allmänhet...
skiesabove
33 minuter sedan
Svar: 554
Visningar: 25 818
Grenar
Ormbett
Hästvård Det blev jättebra. Den hoppade YR EM efteråt.
Så här såg det ut när vi slutade bandagera.
Jeps
56 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 3 932
Vård