Pay'n'Jump eller CR i Östergötland?

M

Marbe507

Jag följde med en kompis på tävling igår och blev jättesugen på att fara ut en sväng och hoppa! :bump: Undrar om det är nån här på forumet som vet om det skall anordnas Pay and Jump eller CR i valfri höjd nån gång snart i Östergötland? Var, när hur i så fall? :)

Sv: Pay'n'Jump eller CR i Östergötland?

Det ska väl finnas på Assedun , Heda RK och hos Li Krog. När och så har jag inte en aning om, det är bara att kolla runt ;)
Finns säkert på fler ställen också.

Träningstävling är det den 12 maj på Smedby gård utanför Norrköping.

Den 26 är det ridtravartävling på Lilla hageby och den 27 är det vanligt träningstävling på samma ställe :banana: Kom dit vet ja!! :bump:

Träningstävling är det den 12 maj på Smedby gård utanför Norrköping.

Asterix skrev:
Den 26 är det ridtravartävling på Lilla hageby och den 27 är det vanligt träningstävling på samma ställe Kom dit vet ja!!

Det låter jättetrevligt! :banana: Hur kommer det sig att ni har de så tätt inpå varandra?

Hur långt innan måste man anmäla sig?

Smedby har ju en ganska snart tror jag...
www.smedby.com brukar inte vara där så jag vet inte riktigt men en tjej i stallet ska dit..

Det ska väl finnas på Assedun , Heda RK och hos Li Krog. När och så har jag inte en aning om, det är bara att kolla runt ;)
Finns säkert på fler ställen också.

Var, var och var? ;) Har lite dålig koll... Sökte på hitta.se och jag antar att Heda & assedun ligger vid Linköping?

Radeeerat

8947039

Senast ändrad av en moderator:

vag2mini.jpg

Om du inte hitta vägen på hemsidan :D

knapplån* vad är en pay n' jump??? hur går den till???

Som det låter, betala och hoppa. Clear round hoppning på valfri höjd!

Lycketorp har också en den 17/5.

Man hittar mycket när man har tråkigt :angel:

Ursäkta min okunskap, men var ligger Lycketorp? :o Är från Örebro och har knappt varit utanför promenaderna! ...med undantag för stallet förstås :rofl:

Nja, jag vet inte varför ... det är väl så bara ;)
Sista anmälning är den 24 tror jag, är tyvärr inte 100. Mne vi är inte speciellt hårda på sånt :)
Varje klass kostar 50:-
Jag kan PM:a dig en prop i EM om du vill?

Nja, jag vet inte varför ... det är väl så bara ;)
Sista anmälning är den 24 tror jag, är tyvärr inte 100. Mne vi är inte speciellt hårda på sånt :)
Varje klass kostar 50:-
Jag kan PM:a dig en prop i EM om du vill?
Ja tack!! :)

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 213
Senast: Flixon
·
Hoppning Jag sökte i forumet och hittade en ca 10 år gammal tråd. Även om de råd som TS fick i den var bra, så tänkte jag att det kanske finns...
2
Svar
23
· Visningar
3 807
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 336
Senast: Alexandra_W
·
Hoppning jag har haft min häst i ca 1 månad.. å har en kompis som vill tävla lite lätt i sommar i hoppning.. hon sa igår att de finns två pay...
Svar
15
· Visningar
2 280
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka