Pavo, vilka har provat och vad tycker ni?

Sv: Pavo, vilka har provat och vad tycker ni?

Jag som hade tittat på Pavo, men med den stärkelsehalten går det bort. Vilket är då bäst vad gäller lågt socker, stärkelsehalt?

måste väl vara bättre med socker än stärkelse om man måste välja mellan pest eller kolera:devil:

Sv: Pavo, vilka har provat och vad tycker ni?

Majs är ganska stärkelserikt och proteinfattigt, och det är dessutom inget vi odlar här i Sverige.

Jag bor nära ett självplock som odlar majs, har plockat där några gånger och gett till marsvinen jag haft. Jag bor i Göteborg :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet, det går inte att veta vad man ska fodra med utan en ordentlig analys. Och jag vet, det går inte att ge några råd om foderstat...
Svar
14
· Visningar
1 510
Senast: mackan
·
Hästvård Hejsan! Jag undrar åt en bekant (men givetvis nyfiken själv) som inte är sådär "haj" på datorer osv, så jag söker svar bland andra...
Svar
16
· Visningar
2 203
Senast: Rosett
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 213
Senast: Madick
·
N
Hästmänniskan Gästlånar kompisens profil: Hade nyligen inspektion av hästhållningen och det säger jag ingenting om, det har vi varje år. Men hur kan...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: NiAl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama