Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️

Tack för att du ändå skrev. :heart Hoppas pausen gör att du kan vila, fortsätter också tänka på dig och hoppas att det ljusnar för dig.

Ta hand om dig ❤️

Det är aldrig fel att ta en paus från social medier och oavsett hur kort eller lång paus du väljer att ta så är du alltid välkommen tillbaka!! ❤️❤️

Senast ändrad:
Internet kan vara påfrestande för alla och speciellt om en inte mår så bra, så aldrig fel att ta en paus från en del eller hela ett tag. Ta hand om dig❤️

Vi förstår och tänker på dig. Som andra skriver är du alltid välkommen tillbaka hur ofta eller sällan du vill, efter hur kort eller lång paus som helst. <3

Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️
❤️❤️❤️

Jag orkar inte skriva nånting men bara vill visa denhär skit dåliga bilden men den visar typ som det känns bara. Men vet inte om nån kommer fatta nåt men ändå.
DSC_2065.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama