Pasteur och Patrick Kittel

Babe

Trådstartare
Såg Patrick Kittel idag på framridningen med hingsten??? Scandic.
Funderade lite över Pasteur, är det någon som har koll på stammen på den hästen.
Letade lite på asvh.se, men lyckades inte finna rätt häst.

Tacksam för ledtrådar då jag har fått för mig att han har Caracas i andra led.

/B

Sv: Pasteur och Patrick Kittel

Är du helt säker på att det är rätt Pasteur?
Jag trodde detta var rätt häst men fick mothugg av några bekanta som sa att det inte var denna.

/B

Såg bara stammen på Scandic där, eller tittar jag fel?

/B

Mabuse har redan länkat till rätt stam.
Dina bekanta har fel.

pasteur2.jpg

Senast ändrad:

Titta på pappan till Michelangelo

Huh? Visserligen har de samma namn, men inte har Patrik Kittel tävlat en häst född 1963? Han är ju själv född 1976, och skulle då enligt dig tävlat svår dressyr med den när den var 40 år gammal, 2003?

Den Pasteur jag länkade till är rätt häst, man kan kolla på ridsportförbundets resultatdatabas om man är tveksam.

Jag fattade det som att TS frågade om hingsten Pasteur i Scandics stam.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 921
Senast: starcraft
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 899
Senast: mamman
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka