Passier kandar

Ravishing

Trådstartare
någon som har erfarenhet av deras kandar?

bland annat detta?

index.php

Senast ändrad:
Sv: Passier kandar

Jag har aldrig ägt ett sådant själv men jag har klämt på det and I like it! :d

Okej kvaliten var bra antar jag ? okej, kanske dum fråga men jag funderar på att önska mig ett sånt av mina snälla föräldrar och vill bara vara säker att det är så bra som priset antyder!

någon mer?

Det är jättebra kvalitet och lädret är jätte mjukt och smidigt redan från början!

Har klämt på ett sådant då en som stått i samma stall som mig och har en mindre butik här ute (fd. Haglunds), har tagit in några träns från Passier och Tolga mm bara för skojs skull!

Gillar spännet i nacken och det är sjukt snyggt på! :love:

Har klämt på ett sådant då en som stått i samma stall som mig och har en mindre butik här ute (fd. Haglunds), har tagit in några träns från Passier och Tolga mm bara för skojs skull!QUOTE]

Helt OT, men...
Är det du som har den ridsportsbutiken i Sisjön?

Liknande trådar

Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 374
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrens framtid diskuterades när ryttare, tränare och representanter från flera länder samlades vid ett möte som FEI kallat till på...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fler och fler OS-lag i dressyr presenteras nu, bland annat Storbritannien och Nederländernas lag är klara för Paris.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna