Connemara_lover

Trådstartare
Har två connemaraponnyer, ett sto och hennes föl från -05.
Jag skickade in passansökningarna i september - oktober, men har fortfarande inte hört någonting... Någon mer som är ute för samma sak, eller kan det ha blivit något fel någonstans? :confused:

Någon som vet någonting?

Sv: Pass??

..du har nog ett tag till att vänta...vårat har legat två år....har inte fått det ännu...
ordning och reda ???? tror inte det...

har du inte fått svar än?
vi fick vänta två år innan jag kontaktade dom och frågade vad som var fel, sen fick jag det inom tre veckor. när man skickar in pass ansökan så ska man skicka med massa fler saker, då det va förra ägaren som skickat in pass ansökan så var vi även tvungen att skicka in köpe kvitto så att jag fick stå som ägare. Sen skulle hon ålders bestämmas via tänderna (okänd och import) 20 strån från man+svans, alla papper om höjd, chipnummer m.m. det hade dock förra ägaren inte sett att man skulle skick amed så när det va gjort fick man betala 500 så fixade dom det direkt :)

Varför inte kontakta registratorn ifråga och kolla ifall allt är som det ska?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: IngelaH
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej... 2
Svar
25
· Visningar
2 715
Senast: Karro-Lina
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
879
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 107
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka