påskfYrande!

xDollyx

Trådstartare
eftersom jag hade planerat en lugn hemmakväll med film o mass apåskgodis innan jag går på lite mer sund diet igen, samt har en extra hund numera, blev jag helt matt när dom började smälla raketer o skit..
tiken jag har utöver min skottfasta hund är totalt vettskrämd =/ så överväger att gå o lägg amej med dem o läsa istället. så jag kan ha henne nära.
verkar vara det enda förutom lugnande som fungerar..

hade jag kommit ihåg smälalrna hade jag ju såklart kommit ihåg att ta hit lugnande.. skit oxå =/

hur går det mer era vovvar?

vet att grannens amadeus ligger instängd på toaletten nu när det smäller...

Sv: påskfYrande!

Här har det inte vart en endaste smällare hittills!
Trodde nästan att otyget med påsksmällare hade gått ur tiden..
Trist att höra att så inte var fallet:(

ja verkar somd e tlugnat sej nu.. men tror jag förätit mej på godiset nu så blir nog sängen ändå haha..

jag är ju så van vid att bara ha min hund hemma, och han reagerar på ALLT ANNAT än raketer o skott o sånt.. så får hoppas att dom itne börjar smälla inatt sen bara..

Här smälls ingentin, men mina är ju både skott och raket/smällarfasta så hade det smällt hade det inte varit katastrof det heller.

Jobbigt för de som har problem med detta dock :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 547
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 863
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Hej! En släkting har en hund av sällskapstyp, han är snart 1 år. Han har uppvisat beteenden sedan ganska ung ålder, som inte direkt är...
Svar
9
· Visningar
1 351
Senast: nowayout
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 396
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka