Påskägget - vad lägger du i?

alazzi

Trådstartare
Här i Tyskland lägger folk gärna i någon leksak, plus en massa godis förstås. Min dotter är inte så förtjust i godis, hon gillar chips bättre så hon får det samt en liten leksak.

Sv: Påskägget - vad lägger du i?

2,5-åringen får nog en tablettask och en bil, och 1,5-åringen russin och en bil.

Kom precis på att jag ju köpt 2 påskägg i form av kycklingar med skumgodis i :)
Så då blir det väl en bil i ett litet ägg vid sidan om

Min 2,5-åring får bokstavskex i sitt påskägg. Han är smått besatt av bokstäver, så det kommer nog att gå hem hos lilleman :D.

Vi har köpt ett stort ägg åt Isak som vi lägger leksaker, lite majskrokar och frukt i.

Liknande trådar

Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 233
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 091
Senast: gammalek
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
937
Senast: Migo
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka