LovingLife
Trådstartare
Hur skulle ni ha klätt er inför detta? Min första tanke är att ta på en för mörk foundation och ljusrosa läppstift, papper innanför bh:n etc..
Tips mottages tacksamt!^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur skulle ni ha klätt er inför detta? Min första tanke är att ta på en för mörk foundation och ljusrosa läppstift, papper innanför bh:n etc..
Superkorta jeansshorts och något löst sittande linne. Under det en bikinitopp, om det är nu under sommaren, annars med fördel vitt linne och färgstark bh under. Och så väldigt viktigt: keps. Tänk stor, fet keps med platt skärm. Det bör stå "Swag", "Yolo" eller möjligen "Obey" på den. Det är förresten inte helt fel med liknand
Superkorta jeansshorts och något löst sittande linne. Under det en bikinitopp, om det är nu under sommaren
Vitt linne (lite kortare modell) med svart bh under,jazzbyxor eller sånna där savannbyxor (?),benvärmare och platåskor.
Smink som övriga förslagit!
Sådär klär sig inte 2000 talets fjortisar du beskriver 90-talet !
Sådär klär sig inte 2000 talets fjortisar du beskriver 90-talet !
Vitt linne (lite kortare modell) med svart bh under,jazzbyxor eller sånna där savannbyxor (?),benvärmare och platåskor.
Smink som övriga förslagit!
Hmm,sant! (Åhhh vad gammal jag kände mig nu!!! )
Också 80-talist och minns detta mode medOckså född på 80-talet?
Outfiten hade varit komplett med ett par Buffalos till också. Alternativt Adidas/Fila-byxor.
Mvh Gammal som gatan.
(Jag hade nog kört som flera sagt med sminket, sen jeansshorts kortare än vaginan, oversize linne med neon-bh. Plattat hår och totalt felplockade ögonbryn.)
Vad betyder årtalet (?) i ditt nick?Var fjortis en gång på en maskeradhoppning years ago...
Det året jag är föddVad betyder årtalet (?) i ditt nick?