Alexandra_W
Trådstartare
Jag maialde parasitologen på SV med en fråga om hur jag på bästa sätt sanerar min vinterhage. Bland annat frågade jag hur länge hagen behöver vila, och hur det påverkar om den betas av får i sommar. Påpekade som bakgrund att det är å hästar på stor yta men att den ändå lyckats bli kraftig nedsmittad och att åringen visar 1200 epg blodmask på träckprov.
Får svar en vecka senare där de undrar om provet verkligen är skickat till dem, för de hittar det inte. Jag svarar att nej, provet är skickat till Vidlab för de har snabbare service och bättre pris men att min fråga är generellt ställd ang betessanering.
Får svar att "Vänd dig då till Vidilab, vi hjälper SVA:s kunder"
Snacka om snarstuckna, om jag INTE sagt att jag tagit träckprov utan bara hade frågor om hur man sanerar smittad hage, undrar om de sagt samma sak då..
Får svar en vecka senare där de undrar om provet verkligen är skickat till dem, för de hittar det inte. Jag svarar att nej, provet är skickat till Vidlab för de har snabbare service och bättre pris men att min fråga är generellt ställd ang betessanering.
Får svar att "Vänd dig då till Vidilab, vi hjälper SVA:s kunder"
Snacka om snarstuckna, om jag INTE sagt att jag tagit träckprov utan bara hade frågor om hur man sanerar smittad hage, undrar om de sagt samma sak då..