Paralympics 2018

Kälkhockey Sverige-Kanada nu. På SVT2. Sverige har ingen chans, säger kommentatorerna men vi hejar väl ändå? :bump:

*vill se curling* :(

Aaaaalways look on the bright side of life!

Vad trist. I Sverige har SVT sändningsrättigheterna så här är det ”gratis”.

Gratis om man betalar sin TV licens ;)

Har kan jag se det mesta av OS och paralympics helt gratis om jag har en TV med antenna som fungerar och vet hur man staller in det ... och det ser ut som om vi har allt det pa nya motorhemmet :D :cool: utom vetskapen hur man staller in det och tiden att satta sig ner och titta.:cautious:
Vad jag inte kan (mest for att jag inte ar kapabel tror jag) ar att hitta det pa natet sa jag kan titta nar jag tar en paus.

De visade rullstolscurling Sverige - Kina. Det gick inge bra för Sverige men det var ju bara första matchen. Bättre lycka nästa gång.

Hellre snö än 30+, om jag inte ligger vid en strand i skuggan av ett parasoll och kan svalka mig i havet emellanåt ;).

Over 30*C kan bli lite mycket om man inte ar van och inte har AC innomhus sa man kan svalka av sig. Har hanterar man varmen som man hanterar kyla i Sverige. Tillbringar stora delar av dagen innomhus.:p

Man kan titta på SVT Play utan att betala TV-licens :).

Jag vet. SVT Play ar bara bast! :love:
Det ar mojligt att det finns har ocksa on line men att jag inte vet var ... och hur jag hittar det. Har ar det sadan djungel med TV att det ar nastan omojligt att hitta saker och ting, utom gratis kanalerna som ar de enda vi kan fa in nu. Och SVT gar inte heller da de sager att "programmet visas inte i ditt land":rage: ... nagot jag vet att en kunnig data person kan komma forbi. Det ar bara sadan otur att jag inte ar en kunnig data person.:banghead:

Igår såg jag storslalom (?) för synskadade. Imponerande att se dem åka, iofs med guide men skälv skulle jag inte ta mig ner utan guide … :nailbiting:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 786
Senast: vilde
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
534
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Rider ni med snokrem?